niedziela, 7 września 2008

wpis 7. drogi pamiętniku...

12 komentarzy:

  1. hehehe miałem podobną reakcję i szybko przełączyłem bo ciśnienie skacze...a do laury szkoda ze nie daliście rady ...full mega wypas żarcia

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy kraj ma takich Stonesów na jakich zasłużył

    OdpowiedzUsuń
  3. @ bartas - nie mów nawet bo mnie cholera bierze. asia wróciła dopiero przed szesnastą. a ja wiesz - zupki chińskie.

    @weirdnik - coś w tym jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. wide że okres zielony zaliczasz, fajne krechy, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze jest to, że oni wygonili te nasze gwiazdy, żeby grały po godzinę każda! to nie są takie podśmiehihy jak w opolu, pełen fest.

    Dowiedziałem się ostatnio za to, że nazwa BAJM pochodzi od pierwszych liter imion członków zespołu.

    Powaga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beata Anatol Jendrzej i Marian
    buhahhaha

    OdpowiedzUsuń
  7. ej, kareloski, to jest niezły patent, znajdź perkusistę Andrzeja i nazwiecie wtedy swój zespół KRA :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oja, KRL nie zmienił gatek od wczorajszego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie nie- czytaj uważnie daty. wczoraj wrzuciłem dwa wpisy, dwa z niedzieli. różnica czasu między rysunkiem 1 a rysunkiem 2 to jakieś ... pół godziny. jak żem wstał i włączył tv.
    ten pamiętnik to nie dziennik:)

    OdpowiedzUsuń