środa, 3 września 2008

wpis 2. drogi pamiętniku...




13 komentarzy:

  1. Ta pani ma fajne cycki. Możesz jej to powiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pani na prawdę ma fajne cycki, ale nie moge tego powiedzieć bo moja żona czyta tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie formuła rysunkowego pamiętnika-srnika trafia. Pozdro Potas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolu użyj szyfru. ta pani ma fajną konsolę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gałki analogowe ? Nieee...

    Dobre jest, dobre. Nie mogę się doczekać aż mi przyjdzie wejść znowu w dorosłość i znaleźć pracę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja wiem a ja wiem... to nie laska tylko ten starszy pan fizyk co tam u ciebie pracuje ...nigdy nie wiedziałem u ciebie w pracy laski żadnej

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śmiesznie bo to powiedziałem ja a nie chylo a wyświetliło mnie jako chylo ...no po prostu uśmiać sie tylko

    OdpowiedzUsuń
  8. TY NIE WIDZIAŁEŚ ŻADNEJ LASKI BO TY SIĘ OGLĄDASZ TYLKO ZA STARSZYMI PANAMI.

    OdpowiedzUsuń
  9. de gustibus non diskutantus est, czy jakoś tak, krelu. skoro chylobartas woli starsze panie to tylko jego problem, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. starszych PANóW. A TO JUż W NIEDłUGIM CZASIE MOżE BYC I BYC MóJ OPROBLEM. JA NIE MłODNIEJę.

    OdpowiedzUsuń
  11. aj, sory, mój błąd, nie mam już żadnych wątów :p

    OdpowiedzUsuń