niedziela, 7 września 2008

wpis 6. drogi pamiętniku...





11 komentarzy:

  1. Kontunuuję moje zboczone komentowanie...

    Karol, jak nie masz porannej erekcji to może pora pójść do doktora?!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam. ale mi opada jak widzę puste kieszenie, gdzie jeszcze kilka godzin temu był garść kasy... nawet doktor niepomoże.

    OdpowiedzUsuń
  3. poza tym to mogą czytać dzieci...

    albo zakonnice. maja w klasztorach neta na pewno. a to blog misyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może doktor Oetker pomoże? Na babeczkach się zna na przykład.

    OdpowiedzUsuń
  5. musi mieć, w końcu jest na Schwingu

    OdpowiedzUsuń
  6. rysielec - jak nagrywamy schwinga to zawsze mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo o Bele myślisz, mrrrrr..

    OdpowiedzUsuń
  8. chryste! pedalizacja szerokozakrojona!

    OdpowiedzUsuń
  9. E, masz koszulkę z AT-AT?

    OdpowiedzUsuń
  10. mam:)
    trochę inny układ jest na rysunku - no ale wybaczcie- nie wszystko da się oddać co do milimetra taką kreską.

    to jest raczej... świat przerysowany:)

    OdpowiedzUsuń