piątek, 26 czerwca 2009

spieprzony serial, plansza o simsach i zaprawa przed Gdańskiem



*kadr z planszy zrobionej na okoliczność premiery gry Sims 3. w grę nigdy nie grałem. w sumie to nie dziwne - bo moje gierkowanie ogranicza się do gier, którym zrobiłem okładki (tak co by zobaczyć, co sprzedaję swoją łapą) i te na psp. w porównaniu z Rybą jestem pikuś. Pan Pikuś. nie mam pojęcia gdzie dokładnie to się ukaże -wiem, że maczają w tym palce twórcy Playa.

*kilka konspektów do serialu dla TVNu, który nie powstanie bo... razem z Rybą... znowu daliśmy ciała. miałem nawet wyznaczony czas antenowy. całkiem, kosmicznie dobry czas w "dzień dobry tvn" w soboty... i chuj. a mieliśmy tylko robić rysunki nie przejmując się o animację i udźwiękowienie. to jak widać było ponad nasze siły. ja to sobie tumaczę tym, że my po prostu nie mamy parcia na szkło. albo mamy kurewsko wielkiego lenia. nie nam oceniać. TVN przepraszam. zawsze mogę poprowadzić "pogodę". scenariusz miał pisać Sztybor. Bartek... zrobimy coś innego. lepszego.

*za chwilę przyjdzie Mysz i zrobimy zaprawkę przed Gdańskiem. czytaj - jutro będzie futro.

*dzisiaj w "letniej szkole country"

lekcja druga: Willie Nelson z piosenką On The Road Again

7 komentarzy:

  1. Karol, tak oglądam Twoje rysunki... Łaumę i inne, i przychodzi mi do głowy jedno pytanie: Karol, czy ty przypadkiem nie jesteś gejem?
    No takim utajonym z retrospektywą w jakimś delikatnym środowisku.

    Misia

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem. nie ujawnionym jeszcze ale jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff, no to mi ulżyło

    Misia

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy komiksiarz jest w głębi duszy gejem. No bo co to za zawód? Zajmują się nim tylko dzieci albo spedaleni chłopcy:) A kadry świetne. Szkoda, że nie ożyją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie KRL, weź dupę w troki, wojłoki, grzmoty i kamasze, narysuj, zanimuj, wyświetl, nie wiem co jeszcze...
    Człowieku Pe, rysuj do cholery a nie ględź na blogach, bo czas mija a Ty nic... A kadry faktycznie świetne.
    Klub Geja zapewne powita Ciebie w Gdańsku z otwartymi pośladkami. Polecam pomnik ze stojącym kut@sem (autentyk) przy Złotej Bramie.

    Misia

    OdpowiedzUsuń
  6. "nie nam oceniać."

    tylko kurwa komu? zeby spierdolic deal z TVN to trzeba byc juz konkretem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierdolony frajer!!!!!!!!!!!!11111111111

    Weź dupę w troki i napierdalaj czarnuchu!

    OdpowiedzUsuń