czwartek, 14 maja 2009

wpis 47. drogi pamiętniku...


Pracownia Komiksu wraz z wydawnictwem Hanami uderzyło z apelem: klik

i słusznie. rok temu byłem. była pierwsza edycja - trochę kameralna, ale było pysznie. akurat w tym czasie, w tym samym miejscu odbywał sie festiwal nauki i co kilkanaście minut był kontrolowany wybuch gazu (coś czego nie chcecie usłyszeć na kacu). był Mateusz Skutnik, był Śledź, Szymon Holcman, Marek Lachowicz, Jacek Frąś, ekipa od tych komiksów o kosmosie z bohaterami w sutannach i ja. było w pytałkę. ale to, że już na drugiej edycji pojawią się David Lloyd i Guy Delisle... no to nie trzeba nawet za specjalnie siłować sie z zapraszaniem. chyba znów nawiedzę gdańsk. zwłaszcza, że teraz nie trzeba będzie błądzić by znaleść miejsce festiwalu (ma być niedaleko starego miasta).

wpis niesponsorowany. prosi się o niewklejanie w żadne działy: "skąd czerpać informacje o komiksie". 

zapraszam bo zapraszam i polecam. a apel jedynie mnie wybudził. bo ja ostatnio przyjmuję rzeczywistośc przez taką mgiełkę. bo wiosna.

8 komentarzy:

  1. Ejno, ja czerpię z Twojego bloga.
    I wszyscy obserwujący również.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ oczywiście. ja tu przed niczym nie protesuję, nie manifestuję. chciałem tylko żeby zaproszenie moje nie kojazyło się z "coś za coś". słuszny apel o promocję. ale nie chcę nic w zamian.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej jak ktoś chce mogę robić za przewodnika, jeżeli kogoś interesuje historia każdej poszczególnej cegły w każdej kamienicy. Bo na Gdaku będe.

    OdpowiedzUsuń
  4. KRL tu oLo, pilismy rok temu w szafie w gda ;) mam ten wybuch na komorce nagrany. jak chcesz to podaj mi swojego maila, to Ci podesle.
    pisz na: masterwiosua@o2.pl
    filmik jest wpytke :P, tylko ze w jakims dziwnym formacie 3gpp, ale da sie go obejrzec.
    pozdro600
    oLo masterwiosua

    OdpowiedzUsuń
  5. Olo- jak ja mógłbym nie pamiętać:) gorzkiej żołądkowej z ogórkiem na tych kanapach w tej piwnicy.

    jakoś kiedyś gdzieś chyba puściłeś linka u Śledzia z tym nagraniem. ale odezwę się- po kopię.
    z wioślarskim pozdrowieniem! k

    OdpowiedzUsuń
  6. karol ty lubisz elektronike c'nie?
    patrz takie fajne znalazłem http://www.youtube.com/watch?v=yyaN3sx5hyw&fmt=18 jaram sie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, ktos tu szaleje z szata graficzna:);)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pochwalam zmianę dizajnu. Poprzednia wersja była zbyt surowa, sterylna, niedopowiedziana nawet jak na leniwego rysownika.

    OdpowiedzUsuń