czwartek, 14 maja 2009

wpis 46. drogi pamiętniku...



polubiłam poranne rebusy na Motywie Drogi. dziś  też czekałam... niestety... chłopcy zapomnieli.
więc wrzucam swego rebusa. nagrody za odgadnięcie nie ma - oczywiście poza wieczną chwałą i sławą.
sam rebus jebitnie trudny. chyba, że zajrzy tu Makowiec to wtedy odpowiedź pojawi się w trzy minuty.
(zgadujemy do jutra, do północy)
powodzenia.

p.s. chłopcy z MD - więcej uśmiechu!

p.s. 2 no dobra. będzie nagroda. coś wymyślę. jakiś komiks. bo widzę, że duch w narodzie niemrawy.

p.s. 3 myślałem, że to będzie trudniejsze... wygrał pjp. odpowiedź to ofkors: klik

29 komentarzy:

  1. Ej kurde, teraz to juz na dwa fronty trzeba dzialac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My zapomnieliśmy, my? ;)
    Wordpress zaspał. ;)

    A odpowiedź:
    Na pochyłe dildo brzydkie baby skaczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem kierowca ciezarowki
    spotykam na drodze rozowe tirowki
    Wszystkie na mnie leca bo mam czerwonego tira
    a ja tylko chce isc wyspac sie do wyra.

    Odpowiedz w kategorii "najgorszy tekst country"


    JAPONfan

    OdpowiedzUsuń
  4. pasztet i chuj?
    tłuste kakało?

    OdpowiedzUsuń
  5. A,fuuu, troche finezyji;)
    "Pozytywne wibracje"??

    mike

    OdpowiedzUsuń
  6. "wyżej wała nie podskoczysz" albo "lans-chuj się"

    OdpowiedzUsuń
  7. konik! jakie dziecko taki konik

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie Unka bardzo dobrze brnie. bardzo dobrze. była blisko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta mi pomogła, bo powiedziała, że "ona by zajęczała" ;].

    OdpowiedzUsuń
  10. kurwa. myślałem, że to będzie trudne........

    OdpowiedzUsuń
  11. ;) kurfa. to był damski rebus :P
    brawo

    OdpowiedzUsuń
  12. każdy by zajęczał:)

    no to Łukasz... muszę Ci wymyśleć nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  13. kurwakurwakurwa ); tak blisko chwaly bylam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Buziaka mi dasz kiedyś tam, trzymaj nagrody dla kogo innego :*

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie. daj mnie! D: jak dają, trza brać

    OdpowiedzUsuń
  16. Unka, chcesz buziaka? A masz :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Unka masz u mnie buziaka. obiecuję. i piwo na grilu. no właśnie... cichociemni - trzeba się aktywować.

    OdpowiedzUsuń
  18. A nie! Już wymyśliłem nagrodę!

    Pamiętasz Karol taki strip z Chichotu "Raczkowski, wy naprawdę nie macie poczucia humoru"? To ja go chcę. Tukej, albo na maila albo co ino ;). Tylko podpisz adresem blogaska dla wszelkiego (Una wie OCB ;)).

    OdpowiedzUsuń
  19. na grzyba mi wasze buziaki? ale piwo jest okej ); krl, grill u ciebie nadal aktualny? plany sie nie zmienily?

    OdpowiedzUsuń
  20. kurwa, wlasnie do mnie dotarlo, ze wiem. ide po kawe bo mi mozg zamula... sorry za spamy krl

    OdpowiedzUsuń
  21. No chyba wiesz, żeby podpisywać dla wszelkiego, nie? O!

    OdpowiedzUsuń
  22. Unka @ aktualne. termin musimy ustalić.

    pjp @ jeszcze raz, powoli. chcesz to w formie cyfowej? po kiego grzyba? ale ok. jak wrócę z roboty.

    OdpowiedzUsuń
  23. No ja już goudę mrożę od dwóch miesięcy. I kiełbę wędzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym nie mógł odgadnąć tego rebusa, bo ta laska mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. modle sie, zeby taki wlasnie czerwony sprzet na pelnych obrotach, bez wazeliny, wszedl jednej lampucerze przez ktora oblalem dzisiaj egzamin w tylek. zeby przez rok chodzic nie mogla, zeby pasztet jeczal jak prosie. o!

    OdpowiedzUsuń
  26. możesz jej podesłać linka z dedykacją.

    Jaszczu@ jak to mówią drwale: więcej w pasie-lepiej pchasie

    OdpowiedzUsuń