czwartek, 26 marca 2009

wpis 36. drogi pamiętniku...


w bibliotece gdzie pracuję, informatycy utanjnili hasło dostepu do programu blokującego zapisywanie zmian w systemie i na twardzielu w ogóle. no i tak zostało na pulpicie moje wiszące otwarte gg gdzie każdy bęcwał może pod moją nieobecność wleźć i grzebać. więc postanowiłem stare gg skasować i założyć nowe. jak każda normalna osoba - podczas rejestracji nie dodałem prawdziwych danych. wklepałem datę urodzenia : 06.06.1966 taki bardzo oryginalny dżołk.

no i na koniec rejestracji dostałem od gg mój nowy numer. i ten numer ma w środku sekwencję 666.

miło wiedziec,że ktoś tam nade mną czuwa. uj (misyjność stacji) w to czy to ten z góry czy z dołu, kiedy czasy ciężkie. ale zawsze to ktoś. liczę na dalsze znaki i pomoc w życiu osobistym, które nieporadnie staram się ostatnio poukładać do kupy.

ogólnie dziś mamy doła i czas refleksji.
dążę do tego by nie robić w temacie rysunkowym nic poza albumami. choćby za cenę głodu. bo kiedy wczoraj zasnąłem nad komuterem podczas nocnej rozmowy na gg z Gonzem... to po przebudzeniu z twarzą w popielniczce, uświadomiłem sobie, że nie tak wyobrażałem sobie swoje życie. nie na zasypianiu ze zmęczenia podczas gadki z kumplem.

kocham rysowanie, ale nie jestem typem pantoflarza.

z pozdrowieniami dla Staba.

ave satan!

11 komentarzy:

  1. dlaczego myślałem że napiszesz o rowerach? :P

    tak czy inaczej jak już wspominałem - od dawna wiedziałem żeś z jakimiś diabelskimi mocami konszachtujesz się. już w Produkcie to było widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gonzo pewnie po prostu tak przynudzał na gg i to dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Informatycy dosypali ci coś na sen ,żeby zhakować i nowe gg.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie nudziłem, wróciłem z piwa i byłem hiperaktiw!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się nie nudziłem. ja po prostu nie miałem już pary w tłokach.

    OdpowiedzUsuń
  6. czy "nie tak wyobrażałem sobie swoje życie" to jakaś choroba zaraźliwa, czy po prostu dostają jej wszyscy dobiegając trzydziestki:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość.

    Nazywa się też "dlaczego myślę, że nic nie osiągnąłem, skoro to przecież nie prawda".

    OdpowiedzUsuń
  8. A z innej beczki, kurde, a wlasciwie to zza beczki, nowy pasek "Łaumy" juz wisi, no i wlasnie, co to zza beczki wyglada, a?!

    OdpowiedzUsuń
  9. po prostu człowiek myslał, że w tym wieku przyjdzie spokój. a jest wręcz odwrotnie.

    a zza beczki wygląda niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. człowiek myslał, że to wszystko będzie dużo prostsze. nauczyli czytać i pisać, nauczyli matematyki i gdzie leżą Andy, tylko zapomnieli powiedzieć najważniejszej rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. @adler
    Troche utrudniasz zycie, anonimy nie moga u Ciebie na blogu komentowac... Moze to i nie najwazniesza rzecz, ale ten drugi zuraw tak na prawde do wody nie wlecial;)
    @adler & @Potas
    Nie wiem jak Was mam bardziej pocieszyc niz kupujac Wasze komiksy:) Dawajcie jak najczescie szanse to robic do diaska...

    OdpowiedzUsuń