niedziela, 11 października 2009

ostatnia niedziela

dzisiaj o północy ten blog przestanie istnieć (jest jeszcze trochę czasu by Pjp zapisał go na dyskietce).

pierwszy powód jest prozaiczny- moja nowa rodzinna sytuacja każe mi oszczędzać czas.

powód drugi jest oczywiście bardziej emo - nie widzę już sensu w wychylaniu się ze swoimi wywodami, bo ci którzy nie rysują i nie wydają, wiedzą lepiej co zrobić by poprawić sytuację polskiego komiksu. tak więc liczę, że sami sobie dobrze z tym poradzą. ja natomiast zajmę się bardziej przyziemnymi sprawami - po prostu będę nadal rysował.

chciałem podziękować wszystkim obserwatorom tego bloga, bo dla Was był pisany.

ostatni mój wpis miał być relacją z MFK. ale jestem rozłożony na łopatki przez chorobę. chciałem więc tylko powiedzieć Piotrowi Kasińskiemu, Adamowi Radoniowi i reszcie ekipy - to była zajebista impreza, po której nie mogę jeszcze teraz wrócić do rzeczywistości.

papa

11 komentarzy:

  1. szkoda. Lubiłem czasem poczytać to co napisałeś.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeżeli ja tylko czytam komiksy, to mogę się wypowiadać na temat poprawy sytuacji polskiego komiksu?

    Weź się Karol zastanów co piszesz, bo popełniasz klasyczne "nie robisz, to nie krytykuj".

    OdpowiedzUsuń
  3. 11.10.09 - dzień żałoby morderców komiksu narodowego. O, jaka fajna data wyszła nawet.

    Krl weź się zastanów co Ci kmh napisał.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli tylko czytasz to będziesz tylko memlił jęzorem. zrób coś. nie narysuj - ale coś zrób. akurat Twoja sytuacja jest ok bo jesteś w tym stowarzyszeniu komiksowym. ja pisałem o tych trolach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karol luzuj, nie daj się prowokować. to że się zdarzają jacyś popaprańcy w komentarzach na motywie czy gdzieś, nie znaczy że odrazu musisz kasować bloga. będzie bladziuchno w naszym blogobagienku bez Twoich postów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Resetuj bloga
    i jak tylko bozia pozwoli wracaj z nową energią!

    Ewentualnie wcześniej policz do dziesięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze. Używałem twojego bloga do obserwowania całego community dzięki "szybko lukam", bo miałeś najciekawsze blogi już na starcie dodane =]
    Szkoda.
    Bo strasznie lubiłem czytać twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, miło było, do zobaczenia :)

    Aha, byłbym zapomniał - dzięki za rysunek na MFK :)

    OdpowiedzUsuń